5 June 2012

My daily beauty routine!! :)



Καλημέρες κοριτσάκια!!!! Τι μου κάνετε??? Τρίτη σήμερα!! Μας παρέσυρε λίγο το τριημεράκι αλλά επανήλθαμε ξάνα στην καθημερινότητα!!! 
Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω την καθημέρινή μου ρουτίνα όσο αφορά στον καθαρισμό και την ενυδάτωση του προσώπου μου που έχω διαλέξει να κάνω τον τελευταίο καιρό!!! 
Κανονικά δεν αλλάζω εύκολα προιόντα για την ενυδάτωση του προσώπου μου αλλά πριν από περίπου ένα μήνα αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι καινούριο!!! Θα μου πείτε τώρα πειράματα με το δέρμα θα κάνουμε?? Και δίκιο θα έχετε αλλάαααα είχα πρώτα πάρει κάποιες γνώμες και μετά αποφάσισα να κάνω το μεγάλο βήμα!! 
Πάντα χρησιμοποιούσα κυρίως φαρμακευτικά προιόντα όσο αφορά στις κρέμες του προσώπου μου και αυτή ειναι μία από τις λίγες φορές που χρησιμοποιώ για την καθημερινή μου περιποίηση κάποιο άλλο προιόν. Τολμώ όμως να σας πώ με μεγάλη βεβαιότητα ότι θα το κάνω μάλλον συνήθεια μου!! Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από τα συγεκριμένα προιόντα αυτό το λίγο διάστημα που τα χρησιμοποιώ αλλά νομίζω είμαι σε θέση να έχω και εγώ μια καποια τελοσπαντων άποψη για αυτά!! ;) 

EΝΥΔΑΤΩΣΗ:

  1. Garnier essentials για κανονικές και μικτές επιδερμίδες. Κρέμα με εκχυλίσματα σταφυλιού για 24ωρη ενυδάτωση και αποτοξίνωση. Ενυδατική κρέμα ημέρας. - Είναι πολύ ενυδάτικη. Με το που την απλώνω στο πρόσωπο μου νίωθω μία απίστευτη δροσιά και μία μοναδική φρεσκάδα. Είναι πραγματικά αναζωογονιτική. 
  2. Garnier essentials, Κρέμα ανάπλάσης Ματιών με εκχυλίσματα σπόρων ηλίανθου, για όλους τους τύπου επιδερμίδας. - Έχω δεί πραγματικό αποτέλεσμα! Κατά καιρούς έχω χρησιμοποιήση άπειρες κρέμες ματιών. Από τις πιο ακριβές μέχρι τις πιο ψαγμένες. Καμμία δεν είχε το αποτέλεσμα που περίμενα. Δεν σου αφήνει την αίσθηση λιπαρότητας στα ματια και νίωθεις ανάλαφρη. 
  3. Garnier Skin naturals από την σειρά Essentials, κρέμα νυκτός. - Εξαιρετικά ενυδατική. Την βάζω κάθε βράδυ και το πρωί που ξυπνάω νιώθω σαν να έχω βάλει μόλις κρέμα! Απόλυτα ενυδατική και καθόλου βαριά για το δέρμα. 


ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ: 
  1. Bioten Cleansing Milk με νέκταρ κυδωνιού για κανονικές και μικτές επιδερμίδες. - Πολύ απάλή λοσιόν καθαρισμού με διακριτικό άρωμα και πολύ καλό αποτέλεσμα. Την χρησιμοποιώ πάντα σε συνδιασμό με την τονοτική λοσιόν καθαρισμου της ίδιας σειράς. Δεν αφήνει κανένα ψεγάδι από το μακιγιάζ μου όσο βαρύ και αν είναι. Συνήθως κάνω και ένα scrub με το αντιστοιχω προιόν της bioten και έτσι κρατάω το δέρμα μου απολύτως καθαρό. 
  2. Johnson's baby oil με χαμομήλι - Για κάποιο λόγο που ειλικρίνα δεν μπορώ να σας εξηγήσω είμαι απόλυτα ερωτευμένη με αυτό το προιόν. Το χρησιμοποιώ για το σώμα για τα μαλλιά ..για μάυρισμα (κακό αυτό αλλά καμμιά φορά θέλουμε γρήγορα αποτελέσματα....) αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου το χρησιμοποιώ κυρίως για να ξεβάφω την περιοχή των ματιών μου. Είναι πολύ ενυδατικό και αποτελεσματικό. Δεν μου προκαλεί ποτέ ερεθισμό στα μάτια και για εμένα αυτό είναι πού σημαντικό καθώς υποφέρω από αλλεργίες και κάθε άλλο προιόν που έχω δοκιμάσει κατα καιρούς έχει καταήξει δυστυχώς σε αχρηστία. Οπότε το συνίστώ σε όσες από εσάς έχετε ευαισθησία στα ματάκια σας και δεν μπορείτε να αντέξετε εύκολα κάποια προιόντα ματίων.



Κοριτσάκια μου αυτά ήταν όλα όσα είχα να σας πώ για την καθημέρινή μου περιποίηση! 
Περιμένω τα σχόλια σας και τα δικά σας tips!!! 

Πολλά φιλάκια 
Κατερίνα xoxo


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...