10 July 2012

Τα Sephora θα μας "τρελάνουν"..!!!! :)

Γειά σας κοριτσάκια μου!!! Καιρό έχω να σας γράψω αλλά κάτι η δουλειά κάτι η ζέστη που μας ζαβλακώνει όλους...λίγο που ήρθε για τα καλά το καλοκαιράκι και θέλω να ρέει άφθονο το κοκτέιλ.. έ! δεν θέλει και πολύ ο ανθρωπος να υποκύψει!!! :p
Επέστρεψα όμως δριμύτερη και με καταπληκτικά νέα.!!!
Καινούρια προσφορά από τα SEPHORA.....ναι ναι.. καλά ακούσατε!!!
Αυτή τη φορά μας ξετρελλένουν με τα lip-gloss..!!!
50% μείον σε ότι lipgloss επιλέξετε!!
Mα πείτε μου ..δεν είναι αφορμή για μια ακόμη εξόρμηση?? Εγώ πάντως λέω να την κάνω την βολτούλα μου!!!
Αξίζει τον κόπο ..!! ;)


Ό,τι και να κάνετε όπου και άν βρίσκεστε ελπίζω να περνάτε καλαααα!!!
Και να θυμάστε πως η ομορφιά πηγάζει απο μέσα μας..!!! ;)

Περιμένω τα νέα σας !!!! Stay tuned!!!
Τι ψωνίσατε εσείς??


Φιλακια πολλά πολλά κοριτσακια μου!!! 

Κατερίνα
 xoxo 

3 comments:

  1. Το είδα και εγώ! Δεν είναι υπέροχη προσφορά!!!!!!!
    <3
    studyaboutfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Είναι καταπληκτική η προσφορά και τα SEPHORA έχουν βαλθει να μας τρελλάνουν νομίζω κορίτσια. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...