4 November 2012

Elode - So Lovely & Inner Code!



Κοριτσάκια μου!!!! 

Καλησπέρα!!! 
Πρίν από  αρκετό καιρό αρέλαβα αυτά τα δύο καταπληκτικά αρωματάκια και μαζί με αυτά μια πολύ όμορφη μαύρη τσαντούλα πόλης από τα Achilleas Accessories!!! 

Τα αρωματάκια είναι της εταιρείας ELODE.

Το πρώτο αρωματάκι που άνοιξα ήτα το INNER CODE. Είναι ένα άρωμα για γυναίκες που ακολουθούν την μόδα και αφήνουν στον πέρασμα τους αναμνήσεις.
Με νότες από πορτοκάκι, φρεζία, ίριδα, γιασεμί, πιπέρι και κεχριμπάρι στο πέρασμα σας δεν θα μπορεί να σας αντισταθεί κανείς!!! :) ;)

Το επόμενο αρωματάκι ήταν το SO LOVELY..!! 
Ένα άρωμα για γυναίκες με στύλ και όραμα. 
Με νότες απο εσπεριδοειδή, μήλο, αχλάδι, γιασεμί, μανόλια, υάκινθο, βανίλια και μόσχο το περασμά σας θα χαράσετε στην μνήμη!!! :) ;) 

Eγώ τα δοκίμασα και τα 2 αλλά επειδή είμαι πιο οραματίστρια κόλλησα με το So Lovely....!! 

Εσένα πιο νομίζεις ότι θα σου ταιριάζει??? 

Σας φιλώ! 
Κατερίνα 
xoxo

3 comments:

  1. Γεια σου!! Έχεις βραβεία!! Πέρνα από το blog μου να τα πάρεις!!! Φιλάκια!! http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. συγχαρητήρια για το βραβειάκι! ωραία είναι και σε πολύ καλή τιμή! είμαι μέλος στο Blog σου με το όνομα όλγα κόνιαρη! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις κι εσύ να γίνεις μέλος στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ReplyDelete
  3. καλησπέρα και καλή χρονιά!!!έχω διαγωνισμό στο μλογκ μου οποια θέλει μπορεί να πάρει μέρος!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/2013/01/my-first-giveaway-for-greece-only-join_4.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...